Prohibit ús del mòbil

NOTA INFORMATIVA SOBRE L’ÚS DEL TELÈFON MÒBIL:

Volem comunicar a la comunitat educativa que, per acord del Consell Escolar, l’ús del telèfon mòbil estarà prohibit en tot el recinte escolar, excepte autorització puntual per part del professorat, com així consta en la redacció del Reglament de Règim Intern.

Aquesta decisió intenta millorar l’atenció de l’alumnat a l’aula, així com evitar enregistraments i la seua posterior difusió en xarxes socials, que no són consentides pels afectats.

Per tant, l’alumnat pot vindre amb el terminal a classe, però l’ha de tindre guardat en la seua motxilla, i en silenci, durant tot el període lectiu, inclosos els patis.

En cas de fer un ús indegut del mòbil serà entregat a direcció i les famílies vindran a recollir-lo al final de la jornada o l’endemà.

L’alumne/a podrà retirar la targeta SIM si així ho considera.

Recordem que per a comunicar-vos amb els vostres fills/es en horari escolar, poden fer-ho mitjançant el telèfon del centre: 961206015.

Preguem i agraïm la vostra col·laboració per a complir amb este objectiu.

La Direcció.