Exposició Trampantalla

Exposició col·lectiva d’unes 500 peces de ceràmica cuites, fetes pels alumnes, reflectint artísticament una reflexió personal sobre la societat i la tirania digital, el sistema consumista i tecnològic i el reciclatge i medi ambient. Realitzada en el centre d’innovació de Las Naves de València, del 8 de setembre al 8 d’octubre de 2021 (visites de dilluns a divendres de 8.00 a 21.00 hores ininterrompudament).

En el projecte conjunt “TRAMPANTALLA” participa el Cefire de Torrent, l’Escola Superior de Ceràmica de Manises i 14 Instituts amb el seu professorat i alumnes d’Arts Plàstiques. Entre ells es troba l’IES Escultor en Francesc Badia de Foios; amb alumnes de les optatives de Plàstica de 4t ESO i les de Dibuix Artístic de 1r i 2n de Batxillerat.

Aquest treball ha estat desenvolupat en les classes de gener i febrer de 2020 i, a més a més, es van fer peces cuites a Manises a principis de març.

També, hi tingué lloc un curs per al professorat de tècniques de ceràmica, a l’Escola Superior de Ceràmica de Manises, d’octubre a desembre de 2019.

Alumnes participants: