Mural amb les espècies del bosc mediterrani

Com a complement a les activitats del projecte guardaboscos realitzades durant el curs 2023-24, l’alumnat de 1r ESO ha realitzat diversos murals representant les espècies del bosc mediterrani. El treball consistia a fer un dibuix de l’espècie acompanyat pel seu nom científic i els noms vernacles en castellà i valencià. La fitxa es retallava per a donar l’aparença d’una fulla d’arbre i s’afegia una mostra de l’espècie que havíem premsat en el laboratori durant les pràctiques dels alumnes. Les espècies que han format part de la col·lecció han sigut les següents:

• Quercus rotundifolia
  • Quercus coccifera
  • Arbutus unedo
  • Smilax aspera
  • Rhamnus alaternus
  • Myrtus communis
  • Erica multiflora
  • Juniperus oxycedrus
  • Pistacia lentiscus
  • Coriaria myrtifolia
  • Pinus halepensis
  • Rossa peregrina

En el material gràfic que aportem podeu veure dos de les fitxes que van fer els alumnes amb algunes fallades en la informació i un dels murals que situem en un dels corredors del centre.