Concursos Personatges de terror

La comissió de Biblioteca l’IES Enguera convoca l’III Concurs de microrelats de terror. Enguany, en els microrelats té que apareix algun personatge de terror conegut de la literatura d’aquest gènere.

Hauran dos categories:

• ESO i CFGB
  • Batxillerat, CFGM i CFGS

La data límit de lliurament, en l’urna de la biblioteca, és fins al 25 d’octubre, i el premi per a cada categoria serà un val de 20 euros en material escolar o llibres, patrocinat per l’AMPA de l’institut.

A més, i com a novetat, enguany hi ha un nou concurs: “Endevina el personatge”. Els dies 28, 29 i 30 d’octubre, tres personatges literarios de terror es passejaran per l’institut. En el cartell es poden consultar les condicions i si tens algun dubte, pregunta a la professora de guàrdia de biblioteca durant l’esbarjo. El premi també consistix en un val de 20 euros en material escolar o llibres, proporcionat per l’AMPA.

Bases III Concurs microrelats de terror.