Preinscripció universitària

Del 17 de juny al 5 de juliol tot l’alumnat que s’ha presentat a les Proves d’Accés a la Universitat (PAU) este curs podrà realitzar la preinscripció als diferents graus universitaris. És una única convocatòria: les dates són les mateixes tant per a l’alumnat que es presenta a juny com el que es presenta al juliol. Important tindre en compte:

• Es necessita la clau PAU que van donar en el primer dia de selectivitat.
  • Es poden posar fins a 20 opcions entre totes les universitats públiques de la Comunitat Valenciana.
  • És important ordenar-les per orde de preferència perquè a partir de la titulació que s’assigne, queden descartades les possibilitats d’obtindre plaça en titulacions de menor preferència, i tampoc hi haurà opció d’aparéixer en la llista d’espera.
  • Cal posar un correu electrònic vàlid, ja que poden requerir documentació.
  • En este enllaç web trobareu tota la informació actualitzada, guies d’ajuda i l’enllaç al procediment.

Benvinguts a esta nova etapa acadèmica!