ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR

El pròxim dia 23 de novembre se celebren les eleccions al Consell Escolar del Centre. En els taulers d’anuncis de l’IES i en aquesta pàgina web es donarà informació detallada de tot el referent al procés.

La Junta Electoral, en compliment de la normativa vigent, és la responsable de vetllar per l’organització d’aquest procés i per a això hem establert el següent calendari:

16 d’octubre:Constitució de la Junta Electoral.
18 d’octubre:Publicació dels censos.
Del 19 d’octubre al 3 de novembre:Admissió de candidatures (en la Secretaria del Centre).
6 de novembre:Publicació de la llista provisional de candidats/es.
Del 6 al 8 de novembre:Possibles reclamacions de candidatures.
10 de novembre:Publicació de llistes definitives de candidatures i confecció de les taules electorals.
Del 13 al 21 de novembre:Campanya electoral.
Del 16 al 23 de novembre:Vot no presencial.
23 de novembre:Eleccions.

El nostre desig és fer partícips del mateix a tota la comunitat educativa, per això els convidem a presentar les seues candidatures a aquest òrgan de tanta importància i transcendència en la vida del Centre, en el qual són presents tots els estaments que configuren la mateixa.

La nostra opinió, l’opinió de tots, és vàlida i important en tots els àmbits del procés docent, per això és necessària la seua participació.

El termini de presentació de candidatures (famílies, alumnat, professorat i PAS) estarà obert fins al pròxim dia 3 de novembre. El document que cal emplenar per entregar en secretaria, el teniu a la web i la secretaria del centre.

Aquelles famílies que no puguen votar personalment podran fer-ho per correu certificat o lliurant-lo a la Direcció del centre o a la mesa, mitjançant missatger, familiar o mandatari, abans de la realització de l’escrutini. Per a garantir el secret del vot, la identitat de la persona votant i evitar possibles duplicitats, s’utilitzarà el sistema de doble sobre. El sobre exterior es dirigirà per correu certificat a la mesa electoral corresponent, o bé, es podrà lliurar, almenys, a partir dels cinc dies lectius anteriors al de la votació, a la Direcció del centre que el custodiarà fins al seu lliurament a la mesa electoral. El dia de les eleccions també es podrà lliurar davant la mesa electoral. El sobre contindrà firma manuscrita i coincident amb la firma que apareix en el document d’identificació que aporte, fotocòpia del DNI o d’un altre document acreditatiu equivalent, i un segon sobre en blanc i tancat en l’interior del qual s’haurà inclòs la papereta de vot. A part d’aquest sistema, la mesa electoral podrà acceptar altre tipus de vot no presencial en el qual s’identifique fefaentment a la persona votant. Les paperetes estaran disponibles a partir del dia 13 de novembre en l’administració del centre.

Esperem la seua participació i rebeu una cordial salutació.

Enguera, 16 d’octubre de 2023

LA JUNTA ELECTORAL

Tota la informació al següent enllaç.

Impresos que les candidatures han d’emplenar i entregar en Secretaria del centre des del 19 d’octubre fins al 3 de novembre.

Imprés candidatura alumnat

Imprés candidatura famílies

Imprés candidatura professorat

Imprés candidatura personal d’administració i serveis