TOP Torrelló 1a avaluació

El passat divendres 12 de gener a l’hora del pati vam celebrar el “TOP Torrelló”, acte de reconeixement a l’alumnat que ha destacat en la primera avaluació en les categories de millor resultat acadèmic de cada nivell, participació en accions del centre i participació en concursos organitzats per altres entitats. Amb l’entrega d’un diploma i d’un detall a cada persona guanyadora, es preten posar en valor i visibilitzar el talent del nostre alumnat, així com ser un incentiu en el repte de continuar treballant per l’excel·lència.
Enhorabona!!!

Llistat d’alumnat premiat:

• I Concurs de Microrelats 25N: Mohamed Shrir Shrir (1ESOB)
  • Repte trimestral del Racó del Talent Latent: Levi Grozea (3ESOE)
  • Concurs de robòtica organitzat per Nacions Unides: Gaizka Aguilella, Héctor Aguilella, Antonio García, Marc Llàdser, Mohamed Maddah, Iker Saíz, Reda Laaraj, Marcos Fabra. Menció a la colaboració en el disseny a la UECO.
  • Concurs tarjetes nadalenques organitzat per l’Ajuntament d’Onda: Raúl Pérez Martínez (1ESOE).
  • XXXVII Concurs de Contes de la Fundació Caixa Rural d’Onda en la categoria 1r ESO: Fatima Mkais Sectani (1ESOE). Menció honorífica per la seua destacada participació i implicació: Adan Bleoanca Díaz (1ESOA).
  • Resultats acadèmics 1ª avaluació:
     1r ESO: Daniela Gil Edo
     2n ESO: Alex García Alegre