Eixida Nadal Religió 4 ESO

El passat 19 de desembre l’alumnat de religió de 4 ESO vam visitar el Centre de Dia. Va resultar una experiència entranyable en la qual els joves van tenir l’oportunitat de conèixer i passar una estona amb els nostres majors. Els van preguntar com vivien abans el Nadal i també van xerrar sobre la seva estada en el Centre, sobre què els agrada del Nadal actual, etc. Finalment van realitzar conjuntament una manualitat nadalenca en la qual es van ajudar entre ells i on van sorgir riures i diversió.
Vam aprofitar també el matí per a visitar alguns pessebres d’Onda (TV Onda i el de Miguel i Loli) de la mà d’Antonio Feliu, qui ens va endinsar en la Història del Naixement de Jesús a través de les escenes del pessebre, curiositats, etc.

Compartim algun comentari que han redactat diversos alumnes sobre l’experiència:

“Hola, quan he anat al centre de dia m’ha agradat estar parlant amb ells i compartir diferents opinions. Ells van viure uns anys diferents als meus on no hi havia tanta digitalització i la manera de comunicar-se era més presencial.
Els dos pessebres van estar molt “xulos” i la forma com ho han muntat també”.

“M’ha agradat estar amb els ancians i fer l’activitat de l’argila. També em va agradar visitar els pessebres encara que cap em va cridar molt l’atenció”.