Presentació TEI

Esta setmana hem engegat al centre el Programa TEI d’aquest curs amb el lliurament de carnets i la presentació de les parelles, que han realitzat una entrevista per tal de conèixer-se millor i han pogut compartir moments de jocs.

El Programa TEI és un programa de Tutoria entre Iguals mitjançant el qual l’alumnat de 3r i 4t d’ESO tutoritza l’alumnat de 1r ESO que acaba d’arribar al centre.

Es tracta d’un programa de convivència institucional orientat a millorar la integració escolar i a treballar per una escola no violenta, fomentant que les relacions entre iguals siguen més satisfactòries, millorant el clima i la cultura del centre respecte a la convivència i el conflicte.

Esperem que el nostre alumnat gaudisca d’aquesta experiència i que s’establisquen relacions de companyerisme i ajuda entre els “germans i germanes majors” i els “germans i germanes menuts”. A partir d’ara comença una relació important que cal aprofitar i esperem que siga positiva per a tots.