Daniela García premiada en la XXI Olimpíada d’Economia

El passat 23 de març es va celebrar a la Facultat d’Economia de l’Universitat de València la XXI Olimpíada d’Economia, una prova d’excelència relacionada amb les assignatures d’Economia i d’Empresa i Disseny de models de negoci de batxillerat. El certamen va contar amb la participació de dos alumnes de 2n de batxillerat de l’IES El Saler, Daniela García i Lucas Barceló, acompanyats pel seu professor d’Economia Víctor Luna.

Olimpiada Economía

Els dos alumnes van tindre molt bon resultat en aquesta exigent prova. Hem de destacar a Daniela García que ha quedat finalista de la competició obtenint un premi consistent en una ajuda a l’estudi de 1.000€. L’ENHORABONA Daniela pel teu esforç i el teu extraordinari resultat, ja que es tracta d’un resultat molt difícil de conseguir.