Un equip d’alumnes de 2n batxillerat a la final nacional del Young Business Talents.

Un grup d’alumnes de l’assignatura “Gestió de projectes d’emprenedoria” de 2n de batxillerat han accedit a la final nacional del concurs de simulació empresarial Young Business Talents (YBT).

Young Business Talents España

L’equip NIBEA; format per Riccardo Franco, Samuel Hernández i Patrici Ferrer; participarà a la final que tindrà lloc en Madrid el dia 19 d’abril, acompanyats del seu professor Víctor Luna. YBT és un programa que permiteix obtindre experiència pràctica mitjançant un simulador empresarial en el que els diferents equips, més de 5.000 en aquesta edició, prenen tot tipus de decisions vivint el mateix que al gestionar una empresa.

MOLTA SORT A LA FINAL!