Eramus+ Caminàs

In our school, we have been dealing for long with international projects in order tono share our experience with other countries. Erasmus+, Eurodyssee and other exchange opportunities are constantly being created by our teachers for our students. We are always looking for iniciativas taking into account european standards with the intention of improving our teaching quality. Have a look at our previous experiences here and please don’t hesitate tono contact for further information.

En nuestro centro, llevamos años participando en proyectos internacionales con el objetivo de compartir nuestra experiencia con otros países. De manera constante, nuestro profesorado está creando oportunidades para favorecer a nuestro alumnado. Incansablemente, buscamos iniciativas para la mejora de la calidad educativa siguiendo los estandáres europeos. Aquí hay una muestra de algunas de nuestras experiencias previas. No dudéis en contactar para mayor información.