CRITERIS I PERCENTATGES PER Als RESULTATS FINALS DE CADA AVALUACIÓ CURS 2020-2021. CICLES FORMATIUS

CICLES MITJÀ I SUPERIOR

IES    EL   CABANYAL

Departament d’Anglés

CRITERIS I PERCENTATGES PER Als RESULTATS FINALS DE CADA AVALUACIÓ  CURS 2020-2021. CICLES FORMATIUS

CICLE MITJÀ

VOCABULARY

GRAMMAR, READING WRITING, SPEAKING LISTENING

CLASSWORK

HOMEWORK

ATTITUDE

CICLE SUPERIOR

Es tindrà en compte el que es notifica en els següents punts:

Es considerarà aprovada l’assignatura quan la nota siga igual o superior a 5 sobre 10. De la mateixa manera, per a aprovar, serà necessari presentar-se i realitzar totes les proves i els exàmens que es plantegen, ja siguen orals, d’audició, de lectura, etc. Els alumnes no han de deixar en blanc cap de les destreses (writing,reading,speaking,listening ,incloent el vocabulari específic). En qualsevol cas, ha de realitzar-se el writing. A més, per a poder aprovar l’assignatura els estudiants han de portar a classe el material que se li sol·licite: llibres de text, quaderns, etc…

1. L’avaluació és contínua. La nota final del curs serà el resultat de la nota mitjana ponderada de les tres avaluacions. És a dir, el resultat de multiplicar la primera per un, la segona per dues, la tercera per tres i dividir-lo per sis.

En el cas dels grups de segon de cicles formatius que acaben al març, la nota final serà el resultat de multiplicar la primera per un, la segona per dues i dividir-lo per tres.

1. Treballs. És necessari, per a poder aprovar l’assignatura,  examinar-se i/o, si el professor així ho proposa, entregar els diferents treballs del curs corresponent. Així mateix, per a ser avaluats els alumnes  hauran de presentar-se a  tots els exàmens: escrits i orals i  entregar totes les redaccions o treballs escrits que el professor sol·licite en cada avaluació. En cas de no ser així el professor podrà restar-los el percentatge corresponent o fins i tot no avaluar a l’alumne fins que no entregue/ faça tot el que el professor li ha sol·licitat.

1. La assistència a les classes és obligatòria. L’alumne que tinga més del 15% de faltes d’inassistència injustificada  o amb justificació improcedent o 10 dies lectius consecutius després del mes d’octubre  (art 15.8 , Resolució de 29 juny de 2018 ) perdrà el dret a avaluació contínua i només podrà presentar-se a l’examen final entregant en aqueix moment tots els treballs obligatoris del curs.

En qualsevol cas, l’alumne que falte a alguna classe ha de justificar la falta per escrit al professor d’anglés en el moment d’incorporar-se a classe. S’estableix que cada falta d’assistència no justificada restarà 0,2 fins a un total d’un punt al trimestre degut a l’especial tendència a l’absentisme d’aquests grups.

1. Pendents. Per als alumnes de Cicles Formatius amb l’assignatura pendent serà suficient aprovar la primera avaluació.  En cas contrari, han de presentar-se a una prova extraordinària de recuperació. Es recalca el fet que no podrà aprovar l’assignatura cap alumne que abandone al llarg del curs.

No serà excusable la falta d’assistència a un examen per oblit, treball o equivocació de la data per part de l’alumne. En cas de no assistir per malaltia haurà de presentar el justificant mèdic. El Departament decidirà en els casos conflictius.