Visita Erasmus+ a l’Institut.

Durant la setmana del 13 al 17 de maig de 2024 hem rebut la visita d’alumnat i professorat del Liceo G.D. Cassini de Sanremo (Itàlia). L’alumnat ha sigut acollit per famílies del nostre centre.

Tant alumnat com professorat ha assistit a diferents classes i ha pogut participar d’activitats culturals i socials, com l’assistència amb bicicleta a persones majors d’AGUAFA, visites a València, a l’Albufera i experiències gastronòmiques, com la paella valenciana organitzada com a cloenda.

Les professores italianes han impartit classes sobre el Futurisme, els Falsos Amics en castellà i italià i de la història de la indumentària en les televisions espanyola i italiana.

L’organització, encapçalada pel vicedirector, Jordi Parra, i la coordinadora Erasmus+, Eli Lluch, ha tingut, en tot moment, el suport de companys i companyes del claustre, de l’equip directiu i de les famílies.

L’experiència ha sigut molt enriquidora i ja ha obert un camí de cooperació intercultural amb altres centres educatius que pretenem seguir explorant en un futur.