Biologia i Geologia

Recursos Didàctics per a Biologia

Àrea de Ciències Naturals del Ministeri d'Educació

El cos humà

Divendres, 31 de gener de 2020, dia de l'arbre, a l'IES Guadassuar hem volgut recordar el respecte que els devem als arbres i sensibilitzar l'alumnat i a tota la comunitat educativa de la importància i urgència de fomentar i educar per un desenvolupament sostenible, i a la vegada fer als individus més participatius i conscients i creure que poden millorar i beneficiar el seu entorn.

Segons la tradició africana, un arbre és un símbol de pau.
Tant de bo aquest llimoner arrele i fructifique al nostre centre!
🌱🍋

"Hem d'ajudar la Terra a curar-se de les seues ferides, i durant el procés, curar també les nostres, per tal de rebre amb els braços oberts tota la creació amb tota la diversitat, bellesa i meravelles"
Wangari Maathai, premi Nobel el 2004 per la seua contribució a  la Pau Mundial a través del Moviment del Cinturó Verd.

Agraïm enormement la col·laboració de La Carabassota i l'esforç del professorat i alumnat que ha fet possible aquest acte d'estima a la Natura.

Gràcies a tots i totes!