“Fluency and English Language Development for Educational Staff”. (Malta). Curs 2020-2021

Amparo Ribes, professora de dibuix del centre, va dur a terme una formació a Malta, del 2 al 13 d’agost de 2021. A través del curs “Fluency and English Language Development for Educational Staff”, la professora va millorar el seu coneixement i la seua fluïdesa de l’anglès.

Aquest programa de 2 setmanes li ha donat més oportunitats per treballar el seu desenvolupament lingüístic en tots els àmbits: l’habilitat per parlar i escoltar en anglès; la millora en gramàtica, vocabulari i pronúncia; la precisió en la parla en anglés, etc.

D’aquesta manera ha desenvolupat les sejes habilitats pràctiques de comunicació, com ara l’escolta activa, ampliant les habilitats necessàries per socialitzar i connectar-se amb més confiança.