V MARXA SOLIDÀRIA

L’alumnat de l’assignatura de Valors Ètics 2, col·laborant amb les ONG Escoles Solidàries i AVSA, ha organitzat la V Marxa Solidària de Bocairent. Aquesta cursa no té ànim competitiu, ans al contrari, pretén ser una activitat lúdica, saludable i, sobretot, SOLIDÀRIA.

Enguany la Marxa s’ha celebrat el dia 20-06-2023, i la quota de participació mínima ha sigut d’1€. En total, la quantitat de diners recaptats ha sigut de 215.50€, els quals aniran destinats a continuar amb els projectes educatius i solidaris que aquestes organitzacions cíviques venen desenvolupant des de fa anys a Guatemala i ací al territori valencià. L’acte de lliurament d’aquests diners es realitzarà a l’IES de Bocairent en els pròxims dies del mes de juny.

Agraïm la participació i el suport de totes aquelles persones i institucions que s’han adherit a la proposta.

Valors Ètics 2, IES de Bocairent