Projecte ADAMAS

El passat 11 de maig de 2023 Sara Alcaraz Reig , Júlia Pascual Crespo, Emma Tecles Francés i Lídia Jordà Bou, quatre alumnes de 1r de Batxillerat i acompanyades per la tutora MªTeresa Vañó, es van presentar al concurs projecte empresarial “ANA M.AROCA MENGUAL” de la Facultat d’Economia de la Universitat de València. El seu projecte anomenat “ADAMAS”, que consistia en la creació d’una empresa encarregada de produir bolquers i compreses reutilitzables a partir de materials sostenibles per a reduir l’emissió de residus al medi ambient.

La idea d’aquest projecte va sorgir al mes de desembre del 2022 i la seua realització va suposar una gran implicació per part de les alumnes tant pel temps dedicat com per la formació requerida.

Hi havia un total de 29 projectes presentats, dels quals “ADAMAS” es va classificar entre els 10 finalistes. Van haver d’anar a la facultat d’Economia , on al hall de la Facultat d’Economia junt a la resta de finalistes, van exposar la seua idea de negoci davant del jurat que després va decidir els guanyadors. Després d’un temps en el que els nervis van ser els principals protagonistes entre els concursants, va arribar el moment decisiu, l’entrega de premis, on es va anunciar el projecte de les alumnes de 1r de Batxillerat com a guanyador de la categoria de la Facultat d’Economia. El premi va consistir en una remuneració econòmica i un diploma acreditatiu.

A banda d’aquest premi, tres d’aquestes alumnes van participar en el repte Eutopia de l’Escola Empresarial EDEM. El passat 21 d’abril van acudir a la gala de finalistes, on van presentar la seua proposta “Haciendo energia al andar” i van obtindre el premi d’idea més enginyosa.