RAPSODES 2022

L’I.E.S. ha participat aquest curs en el projecte: “RAPSODES. Intercanvis escolars”. Han estat els grups de 3r d’ESO els encarregats de treballar a classe la música tradicional i el Rap (cançons de Tesa, de Cristian i Jonatan Penalba, Zoo, JazzWoman…).

Alumnat no valencianoparlant de l’IES Districte Marítim de València ha compartit vivències amb el nostre alumnat, valencianoparlant, amb la finalitat de millorar la competència comunicativa i de fomentar actituds lingüístiques positives. Per la nostra part, els hem mostrat la nostra cultura, natura, i el nostre hàbitat.

Prèviament vam gaudir d’un taller didàctic amb Esteve, el cantant del grup Auxili, en el qual se’ns va explicar com treballar les lletres de les cançons amb recursos literaris, tot incloent diferents flows i ritmes, per a posteriorment posar l’acompanyament instrumental.

Després vam ser nosaltres, qui el 24 de maig vam visitar l’IES Districte Marítim : vam passejar per la Ciutat de les Arts i la Ciències, vam viatjar amb catamarà, i vam conéixer el seu centre.

Volem agrair a l’Ajuntament de Bocairent que ens haja facilitat en tot moment la tasca, ja que ens ha oferit la visita guiada a la Cava de Sant Blai, a les Covetes dels moros, la plaça de bous… de manera gratuïta per a l’alumnat dels dos centres.

Podeu veure les imatges tot seguit i el vídeo.