IV MARXA SOLIDÀRIA

L’alumnat de l’assignatura de Valors Ètics 3, col·laborant amb les ONGs Escoles Solidàries i AVSA, ha organitzat la IVMarxa Solidària de Bocairent. Aquesta cursa no té ànim competitiu, ans al contrari, pretén ser una activitat lúdica, saludable i, sobretot, SOLIDÀRIA.

Enguany la Marxa s’ha celebrat el dia 15-06-2022, i la quota de participació mínima ha sigut d’1€. En total, la quantitat de diners recaptats ha sigut de 175€, els quals aniran destinats a continuar amb els projectes educatius i solidaris que aquestes organitzacions cíviques venen desenvolupant des de fa anys a Guatemala i ací al territori valencià. L’acte de lliurament d’aquestos diners es realitzarà a l’IES de Bocairent en els pròxims dies del mes de juny.

Agraïm la participació i el suport de totes aquelles persones i institucions que s’han adherit a la proposta.

Valors Ètics 3, IES de Bocairent