L’IES Bocairent participa en la Fira de l’Estudiant

El passat 19 d’abril, l’IES Bocairent va estar present en la VIII Edició d’aquesta Fira que se celebra a la plaça de la Concepció a la ciutat d’Ontinyent.

La finalitat d’aquest esdeveniment és mostrar en un mateix espai tota l’oferta formativa que hi ha a Ontinyent i els seus voltants. En aquesta ocasió, es va comptar amb 23 estands de diferents centres, dels quals un va ser el del nostre institut. L’IES de Bocairent mostrava l’oferta formativa de cicles de FPB: Serveis administratius i Fabricació d’elements metàl·lics.

La fira va ser tot un èxit, ja que va acudir alumnat i membres de la comunitat educativa de tota la Vall d’Albaida i algun centre d’El Comtat, el que permet rebre totes les opcions de formació possibles.

El nostre alumnat va muntar l’estand, va atendre als visitants i també va aprofitar per a visitar tots els estands dels altres centres, el que els ajudarà a acabar de decidir el camí formatiu a seguir el pròxim curs.