Concurs per a la ràdio

Concurs de nom, logotip i lema per a la Ràdio de l’IES de Bocairent

En cursos anteriors es va posar en funcionament la ràdio de l’IES de Bocairent, gràcies a una inversió del PROJECTE ERASMUS+, principalment en format podcast, durant este curs es contínua donant forma a aquest mitjà de comunicació. L’IES fa un pas mes oferint un concurs de creació del logotip per a la ràdio.

Els departaments d’Arts Plàstiques, Música i Informàtica convoquen el concurs d’un nom, logotip i lema per a l’emissora de ràdio de l’IES de Bocairent.

Emplacem a tot l’alumnat perquè s’anime a participar en el concurs per a la creació del logotip oficial de la nostra ràdio escolar

BASES:
1r Podran participar tots els alumnes i alumnes matriculats en l’IES de Bocairent

2n La mera participació suposa el coneixement i acceptació de les bases

Consulta les bases completes i condicions del concurs en el següent document: