NORMES D'ENTRADA I EIXIDA

CURS 2024-2025

ENTRADA A PRIMERA HORA

1. Les portes de l'entrada principal s'obriran a les 7:45 hores.
  2. Les classes per a tots els nivells comencen a les 8:00 hores.
    El professor registrarà els retards en WebFamilia.
  3. Les portes de l'entrada principal es tancaran a les 8:10 hores.
  4. L'alumnat que arribe després de les 8:10 hores serà anotat en el registre d'entrada i es quedarà sota la supervisió del professorat de guàrdia fins a la següent classe. Esta mesura s'aplicarà a la resta d'hores de la jornada lectiva una vegada començada la classe.
  5. Si el retard és justificat, cal aportar un document vàlid (nota signada pel pare, la mare o el tutor en l'agenda, justificant de cita mèdica…). En aquest cas, l'alumnat podrà incorporar-se a la classe.

EIXIDES DURANT LA JORNADA ESCOLAR

1. Els menors de 18 anys hauran de ser recollits per un familiar o el tutor legal major d'edat, qui signarà en el registre d'eixides.
  2. Els majors de 18 anys poden eixir fora del centre mostrant un document identificatiu (carnet escolar o DNI).