Departamento Castellano 2

Dia del Llibre 2021.

Lectura continuada de «Caperucita en Manhattan» (Carmen Martín Gaite).

Aida Hurtado, Accésit del XXII Certamen Literario de Relato Breve.

Aida Hurtado, alumna de 1º de Bachillerato, presentó al XXII Certamen Literario de Relato Breve organizado por el Colegio de Doctores y Licenciados en Filosofía y Letras de Valencia y Castellón un trabajo, «Miedo», por el que ha recibido el accésit de la Categoría de Estudiantes, con una dotación económica y una placa acreditativa.

Desde aquí nuestra felicitación a Aida, así como nuestro apoyo para que siga encontrando en la literatura refugio, estímulo y magia.

Clica la imatge per accedir al text.

«Periodisme en el segle XXI». 2018.

Gustavo Clemente, Cap d’Informatius de Llevant TV i la 97.7 Ràdio i exalumne de l’IES «Cid Campeador», va obrir el passat 12 de febrer les jornades «Periodisme en el segle XXI», organitzades pel Departament de Llengua Castellana.

Clemente va centrar la seua conferència, dirigida als estudiants de 2º d’ESO, en el món de la televisió. El periodista va explicar amb detall les característiques del mitjà i les claus de la comunicació televisiva en la nostra època. Posteriorment es va desenvolupar un interessant debat amb participació de l’alumnat.

Les jornades «Periodisme en el segle XXI» es desenvoluparan en l’IES «Cid Campeador» fins al mes de maig. La pròxima xarrada se celebrarà el 27 de març i serà a càrrec del periodista Francisco García, coordinador de la web «Esport Base» i expert en comunicació digital.

Clica la imatge per veure fotos.