Departamento Valenciano

Versafalles 2018.

El passat 29 de gener, els estudiants de 3r de PMAR i 4t de PR van visitar el Museu Faller de València.

L’activitat , organitzada pel Gabinet de Normalització Lingüística de l’ Ajuntament de València, va estar dividida en dues parts. En primer lloc, l’alumnat va gaudir d’ un recital poètic a càrrec del rapsode i poeta Vicent Camps , que va incloure una selecció de poemes de Josep Vicent Marqués, Vicent Andrés Estellés, Pere Quart, Marc Granell, Alba Fluixà, etc, amb temes relacionats amb el context històric, valors o anècdotes d’alguns dels ninots del Museu Faller; i, en segon lloc , l’alumnat va fer una visita pel Museu on va conèixer, observar i gaudir de la història dels ninots indultats.

Podeu veure fotos clicant la imatge.

Premis Sambori 2016.

Alícia al país de les meravelles, al Premi Sambori 2016, a Espai Rambleta, pels estudiants de l’IES Cid Campeador de València. Enhorabona pel treball ben fet!!