INFORMACIÓ PRINCIPI DE CURS 20 21

Benvolgudes famílies,

Dins la pestanya “CURS 20 21” tindran pròximament informació referent als aspectes organizatius del centre: llistats, horaris d’incorporació i pla de contingència del centre, amb la excepció dels grups la matrícula dels quals encara està en procés.

Salut

FP (Grau Mitjà i Superior): Matrícula IES CARRÚS curs 2020-2021

Únicament per a alumnat admés, és a dir, el que apareix en les llistes definitives.

La DOCUMENTACIÓ A), B), C) i D) ha d’enviar-se a l’email 03009385.secret@gva.es, en un únic arxiu, posant en Assumpte: Nom i cognoms.

TERMINI DE LLIURAMENT: Matrícula de l’1 al 9 de setembre, inclosos.

DOCUMENTACIÓ que siga llegible, en cas de no ser-ho, serà retornada. Preferiblement escanejada en format pdf:

A) Comprovant en pdf, del pagament de el Segur escolar

B) Comprovant en pdf, del pagament de Targeta d’identitat

C) Comprovant, en pdf, del pagament de Informe d’Avaluació-Formació Professional

D) * Qualsevol altra documentació (Acreditació del criteri domicilie, identificació de progenitor amb qui no es conviu, …) que verifique situacions al·legades per l’alumne/a.

* Veure en, https://www.gva.es/es/inicio/procedimientos?id_proc=236#p₃, aclariments a D)

La resta de documentació: Informe de salut, 3 fotografies actualitzades, amb el nom i cognom per darrere, autorització per a entrades o eixides en horari lectiu, autorització publicació d’imatges…, es recollirà, a través d’els/les tutors/as, una vegada iniciat el curs.

La falsedat de les dades declarades o no prou acreditats, donarà lloc a l’anul·lació de la matrícula.

BAT: Matrícula IES CARRÚS curso 2020-2021

Únicament per a alumnat admés, és a dir, el que apareix en les llistes definitives.

La DOCUMENTACIÓ A), B), C), D i E) ha d’enviar-se a l’email 03009385.secret@gva.es , en un únic arxiu, posant en Assumpte: Nom i cognoms.

TERMINI DE LLIURAMENT: Del 28 al 29 de juliol, inclosos. Demorar més el lliurament de la documentació suposarà fer més difícil l’assignació de les matèries triades.

DOCUMENTACIÓ que siga llegible, en cas de no ser-ho, serà retornada. Preferiblement escanejada en format pdf:

A) Comprovant, en pdf, del pagament del Segur escolar

B) Emplenada i signada la fulla d’optatives.

C) Comprovant, en pdf, del pagament de Targeta d’identitat

D) Comprovant, en pdf, del pagament d’Expedició Historial Acadèmic de Batxillerat

E) *Qualsevol altra documentació que verifique situacions al·legades per l’alumne/a.

* Veure en, https://www.gva.es/va/inicio/procedimientos?id_proc=236, aclariments a E)

La resta de documentació: Informe de salut, 3 fotografies actualitzades, amb el nom i cognom per darrere, autorització per a entrades o eixides en horari lectiu, autorització publicació d’imatges…, es recollirà, a través d’els/les tutors/as, una vegada iniciat el curs.

 

De manera voluntària es pot col·laborar amb l’AMPA

Fulls Optatives

Per a alumnat que encara no ha fet el full d’optatives.

(Majoritàriament, encara que no exclusivament,  alumnat que entra a 1r BAT)

Una vegada publicats els llistats definitus d’admesos, l’alumnat que ha participat en el procés d’admissió (telematrícula) per a cursar estudis a l’IES Carrús  al llarg del curs 20 21 ha de cumplimentar el full d’optatives corresponent al curs per al qual demanen plaça, amb la excepció de l’alumnat que ja estava al centre el curs 19 20 i ja el van cumplimentar en el mes de maig o juny.

Els arxius adjunts son els PDF emplenables per cada curs i opció.
Per a cumplimentar estos formularis cal:
– descarregar l’arxiu al vostre ordinador; (no obrir-lo online)
– des de la ubicació on l’heu descarregat obrir-lo;
– emplenar-lo canviant, si cal, les opcions que venen per defecte;
– alçar i anomenar dins el vostre ordinador;
– enviar per correu electrònic (com arxiu adjunt) a l’adreça 03009385.secret@gva.es

– l’assumpte del missatge de correu electrònic ha de tinfr el nom i cognom de l’alumne que l’envia

TERMINI: 29 DE JULIOL INCLÓS

OPTATIVAS_OPTATIVES_1RBAT_HUMANITATS_IESCARRUS_20_21

ESO: Matrícula IES CARRÚS curso 2020-2021

Únicament per a alumnat admés, és a dir, el que apareix en les llistes definitives.

La DOCUMENTACIÓ A), B) i C) ha d’enviar-se a l’email 03009385.secret@gva.es, en un únic arxiu, posant en Assumpte: Nom i cognoms.

TERMINI DE LLIURAMENT: Del 28 al 29 de juliol, inclosos. Demorar més el lliurament de la documentació suposarà fer més difícil l’assignació de les matèries triades.

DOCUMENTACIÓ que siga llegible, en cas de no ser-ho, serà retornada. Preferiblement escanejada en format pdf:

A) Comprovant en pdf, del pagament del Segur escolar

(El alumnado que se matricule en 1º ó 2º de ESO, NO tiene que pagar el seguro escolar)

B) Emplenada i signada la fulla d’optatives.

C) *Qualsevol altra documentació (Acreditació del criteri domicilie, identificació de progenitor amb qui no es conviu, …) que verifique situacions al·legades per l’alumne/a.

* Veure en,https://www.gva.es/es/inicio/procedimientos?id_proc=236#p₃, aclariments a C)

La resta de documentació: Informe de salut, 3 fotografies actualitzades, amb el nom i cognom per darrere, autorització per a entrades o eixides en horari lectiu, autorització publicació d’imatges…, es recollirà, a través d’els/les tutors/as, una vegada iniciat el curs.

La falsedat de les dades declarades o no prou acreditats, donarà lloc a l’anul·lació de la matrícula.

FPB: Matrícula en l’IES CARRÚS curse 2020-2021

TERMINIS de MATRÍCULA:

Alumnes admesos en 1r FPB, del 22 de juliol al 28 de juliol.

PROCEDIMENT de MATRÍCULA:

  • 1r FPB :A) Pagament del segur escolar
    B) Els qui no l’hagen portat a aquest centre, han d’aportar, el consell orientador o l’informe de l’equip docent on se li proposa per a FPB.
    C) Qualsevol altra documentació que verifique situacions al·legades per l’alumne/a.

Enviar A),  B) i C) a l’email 03009385.secret@gva.es  o demanar cita prèvia en el telèfon del centre 966912240, en cas de tindre dificultats amb internet o l’ordinador.

La resta de documentació: Informe de salut, 3 fotografies actualitzades amb el nom per darrere, autorització per a entrades o eixides en horari lectiu, autorització publicació d’imatges, … se sol·licitarà per mitjà del tutor/a, una vegada iniciat el curs.
La falsedat de les dades declarades o no prou acreditats, donarà lloc a l’anul·lació de la matrícula.

De manera voluntària voluntària col·labora amb l’AMPA de l’institut

Proves extraordinàries 2 BAT diürn i nocturn

Per a alumnat de 2n BAT i 2n GS

Cal obrir els arxius pdf per tal de saber la data i hora dels exàmens per a alumnat de 2n BAT amb pendents de 1r de BAT i els exàmens de les assignatures de 2n que encara no s’han aprovat. Diürn i nocturn.

També podreu trobar l’arxiu amb l’horari per a les proves de l’alumnat de GS.

Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites

Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.

Veure política de cookies