REUNIONS DE FAMÍLIES

Aquesta setmana vinent tindran lloc les reunions de les famílies dels grups de 3r d’ESO, 4t d’ESO, BAT, CCFF i FPB. Seran el dimecres 28 i el dijous 29. Cada tutor/a informarà de l’hora a les famílies del grup i els enviarà l’enllaç de la sessió.

Tenint en compte l’evolució de la pandèmia i les recomanacions de Conselleria i del nostre pla de contingència, les reunions seran telemàtiques a través de la plataforma Webex, que és la que ens recomana Conselleria.

Les famílies que no tinguen oportunitat d’unir-se a aquesta reunió podran tindre una entrevista (preferentment telefònica) amb el tutor/a.

Per a facilitar l’accés a la plataforma Webex els adjuntem unes instruccions que esperem que els siguen útils.

Descargar Manual en PDF

MANUAL PARA UNIRSE A UNA REUNIÓN WEBEX

COMUNICACIONS DE L’AMPA

L’AMPA informa del seu nou horari d’atenció a les famílies: els dimecres de 10.30 a 11.30 en l’entrada de l’institut. L’alumnat que encara no haja recollit la seua agenda pot fer-lo a aqueixa hora.

D’altra banda, pròximament començaran les activitats extraescolars (bàsquet i teatre). Si esteu interessats/as, heu d’emplenar el formulari adjunt i deixar-lo en la bústia de l’AMPA. El dimarts 13 d’octubre a les 18.00 hores hi haurà una reunió informativa.

Finalment, s’informa les famílies i alumnat que el curs passat no va poder celebrar la graduació que pròximament s’entregaran les orles. S’avisarà del dia.

 

Descarregar PDF amb CIRCULAR EXTRAESCOLARS

CIRCULAR EXTRAESCOLARES

 

 

 

 

INFORMACIÓ DE L’AMPA

Estimades famílies:

Demà dijous i el divendres, estarem de 9 a 10 aprox. a l’entrada de la porta gran, per a qui desitge pagar la quota de soci en efectiu. De moment no tenim lloc definitiu.
Dir-vos que aquells que hagen abonat la quota i no ens la hagen enviada al nostre correu,  per favor envien foto amb les dades de l’alumne/a o poden portar-nos una còpia en els dies descrits a dalt.
El repartiment d’agendes començarà el dilluns i seran repartides als xiquets i xiquetes directament a la classe.
La capseta i la màscara estan en fabricació , quan les tinguem les repartirem també.
Qualsevol dubte a través de les nostres xarxes pots consultar-nos.
Una salutació i feliç dimecres.
Ací tenen tota la informació sobre quotes, col·laboració amb el centre, etc.

Gestió de casos COVID

Els convidem a llegir la Guia per a la Gestió de casos COVID en els centres educatius no universitaris. Aquest document de la Conselleria de Sanitat indica els pasos a seguir en les diferents circumstàncies que poden donar-se en relació amb els casos COVID i és el document pel qual es guia el nostre centre davant de les diferents situacions que puguen tindre lloc.

PLA CONTINGENCIA

[Descarregar PDF]

Presencialitat en les optatives

En els grups que no tenen la presencialitat del 100% en les MATÈRIES OPTATIVES una vegada començat el curs s’estudiarà la possibilitat que se puga acudir al centre. En canvi, en aquests moments l’alumnat NOMÉS acudirà al centre els dies que indica el seu horari, segons el codi de colors.

Sistema semipresencial

Degut a les limitacions de espais en el nostre centre, no podem garantir la presencialitat del 100% en tots els nivells educatius.

Assistiran tots els dies a classe els grups de: 1r ESO, 2n ESO, 3r PMAR, 4t PR, 2n BAT, FPB, PAC, CCFF. També els grups de Nocturn i del Cicle Formatiu Superior.

La resta de grups assistiran tenint en compte el codi de colors que hem establert per a organitzar un sistema rotatiu. Cada alumne/a té assignat un color i cada dia faltaran a classe els/les alumnes del color corresponent. (Per exemple, si Maria té assignat el color groc, faltarà a classe els dies 16, 22, 28 de setembre, 2 d’octubre,… i assistirà tots els altres dies.)

Amb aquest sistema intentem garantir la presencialitat del 75%.

Poden consultar el calendari del primer trimestre amb el codi de colors corresponent.

Codi de colors 1r trimestre 20 21

 

[Descarregar PDF amb codis de colors]

 

Comencem:

DIJOUS 10 SETEMBRE: 1R I 2N ESO TENEN JA CLASSE NORMAL TOT EL DIA

DIVENDRES 11 SETEMBRE: TOTA LA SECUNDÀRIA ASSISTEIX A CLASSE (llevat de l’alumnat que té assignat el color roig).

Dilluns 14 tot l’alumnat s’incorpora, llevat dels que tinguen assignat el color d’eixe dia.

INICI DE CURS 20-21

Comencem un nou curs amb moltes incerteses, però també amb il·lusió i amb els millors desitjos.

Anirem donant més informació. Per ara, els avancem quin dia serà l’acollida i presentació de cada grup d’alumnat.

Per saber en quin grup està matriculat el seu fill o filla, es pot consultar a la Web Família (Ítaca). En el cas de l’alumnat de 1r d’ESO no podran accedir encara.

També ho podran consultar en aquesta mateixa pàgina web, on penjarem els llistats pròximament.

Per altra banda, els comuniquem que l’organització dels grups educatius serà la següent:

  • La situación generada por la crisis sanitaria derivada de la Covid-19 hace necesario establecer una organización extraordinaria de la confección de grupos de alumnado como consecuencia de la necesidad de adaptarla a las medidas de prevención, higiene y promoción de la salud frente a la Covid-19.

  • Se procurará constituir grupos de convivencia estable (GCE) para el alumnado de menor edad, en especial los grupos de PMAR, PR4, PAC, FPB.

  • Para los grupos de 1º ESO se organizarán los grupos por ámbitos de conocimiento con el objetivo de que funcionen como grupos estables en la mayor medida posible.

  • Para garantizar la distancia social de 1,5 metros, los grupos de 1º ESO, 2º ESO tendrán un número máximo de alumnado por aula de 20 alumnos.

  • Todos los grupos de 1º ESO, 2º ESO, PMAR, PR4, PAC, FPB tendrán presencialidad total en el centro, acudiendo TODOS LOS DÍAS A CLASE.

  • Todos los grupos de 2º BAT acudirán TODOS LOS DÍAS A CLASE, tanto a las materias comunes como a las optativas.

  • Los grupos de 1º y 2º BAT nocturno acudirán TODOS LOS DÍAS A CLASE, siempre que el número de alumnos/as no sobrepase la capacidad indicada por las condiciones de seguridad.

  • Para los grupos de 3º, 4º ESO, 1º BAT, no se puede garantizar la presencialidad total y diaria en el centro, por lo que se establece un sistema de alternancia de asistencia del alumnado adaptado a la capacidad de su aula de referencia, siempre garantizando la distancia de seguridad de 1, 5 centímetros.

Para garantizar la máxima presencialidad en las materias comunes, cada grupo estará organizado por subgrupos de 6 a 8 alumnos a los que se les asigna un color determinado. Cada día faltará a clase un color- subgrupo con lo que se consigue elevar la presencialidad de las clases al 75 % del total semanal.

Asimismo, las materias optativas no superan el número de 20-21 alumnos por optativa. Esta ratio permite asegurar la capacidad estipulada por aula por lo que el alumnado ha de acudir presencialmente a esas clases aun cuando pertenezca a un subgrupo al que ese día no le toca asistir a las clases de las materias comunes.

La jefatura de estudios proporcionará a cada alumno su horario personalizado en el que se le indicará el día o días de la semana en los que no tendrá que acudir al centro.

  • En la Formación profesional, se garantizará la presencialidad máxima en los módulos profesionales donde se pueda conseguir la distancia de seguridad entre personas de 1,5, tanto en los ciclos formativos de grado medio como superior. Los grupos de 2º de Grado Medio y Superior se garantiza la presencialidad total.

ACOLLIDA ALUMNAT 20-21

Descargar PDF

 

Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites

Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.

Veure política de cookies