1r ESO

L’alumnat interessat en cursar 1 ESO a l’IES Carrús ha de portar els documents que apareixen indicats baix.

Esta documentació anirà  dins del sobre subministrat al centre (alumnat 6° primària) o en la classe de tutoria a l’alumnat que finalment vaja a repetir.

Cada alumna/e ha de descarregar-se i imprimir-se la documentació, emplenar-la amb lletra clara, introduir-la al sobre i portar-la en la data indicada.

Per als centres adscrits, les dates indicades son les que es mostren a continuació:

27 de maig 2024 CEIP VTE BLASCO IBÁÑEZ (11.05)

29 de maig de 2024, CEIP LEÓN FELIPE (11.05)

30 de maig de 2024, CEIP LEÓN FELIPE (11.05)

L’alumnat provinent d’altres centres ha de participar en el procés d’admissió segons les instruccions indicades en la pàgina web de La Conselleria d’Educació:

Documentació a inserir al sobre:

Cada alumna/e ha de descarregar-se i imprimir-se la documentació, emplenar-la con lletra clara, introduir-la en el sobre i portar-la en la data indicada.

01_AaDATOS_PERSONALS_24_25

02_AaDATOS_PERSONALS_info_legal_24_25

03_Drets_imatge_24_25_cas_val

04_C_Autoriz_activ_esportives_cas_val_24_25

05_ D_INSTRUCCIONS_INFORMES_SALUT_24_25

Full d’optatives 1 ESO PDF emplenable: HOJA 1ESO 2024_editable

L’IES Carrús se posarà en contacte amb els contres adscrits per a coordinar la recollida dels fulls d’optatives.

Es recomana que el PDF emplenable «Full d’optatives» siga descarregat al dispositiu de cada persona. Una vegada descarregat, s’ha d’obrir i emplenar i desprès imprimir. El document produeix 2 còpies. L’IES Carrús es posarà en contacte amb els centres adscrits per a coordinar la recollida dels fulls d’optatives i tornarà una de les copies per a futures consultes. L’enllaç següent dona instruccions més detallades:

instr emplenar fulla optatives maig 24

cas que no funcione bé, provar con diversos navegadores (Chrome, Edge, Mozilla, Safari, etc) i/o diversos sistemes operatius (Windows, Android, Linux, Bonics, etc)

Rebut AMPA 2024-2025

A més de la documentació indicada dalt, també s’ha d’introduir en el sobre el següent:

• 2 fotografies de grandària carnet (cognoms i número escrits al dors);
  • Una fotocòpia del DNI, NIE o passaport;
  • Una fotocòpia del llibre de família (fulla on apareix l’alumna /o);
  • Fotocòpia de la targeta sanitària (SIP);
  • Alumnat estranger: certificat d’empadronament.