Matrícula 2024-2025

La informació d’esta pàgina està en revissió permanent.

Calendari oficial amb les dates i terminis per a la pre-inscripció (i la posterior matriculació).

Punxeu en els enllaços per a veure el calendari d’admissió 24 25 d’ESO, BAT o CCFF

Anexo IV-Calendario RESOLUCIÓ Admissió 24-25

Cuadro admision cas CCFF

Alumnat adscrit al centre que arriba des de primària

L’alumnat que s’incorpora des dels centres de primària adscrits (CEIP León Felipe, CEIP Francesc Cantó y CEIP Blasco Ibàñez) NO ha de participar en el procès d’admissió en línia.

Han de seguir les instruccions que prompte se enviaran als centres i es publicarán també en esta mateixa pàgina web.

Alumnat d’altres centres, que s’incorpora a ESO,  i tot l’alumnat que s’incorpora 1r BAT, 1r FPB, 1r CCFF

L’alumnat que entra a 1r FPB, 1r CCFF, 1r BAT, o s’incorpora a l’IES Carrús en  ESO per primera vegada (qualsevol nivell d’ESO, llevat els que arriben des de centres adscrits, tal i com s’ha indicat dalt) haurà de fer la pre-inscripció en línia punxant l’enllaç de la foto. Si resulten admesos hauran de formalitzar la matrícula amb la documentació indicada a la pestanya del nivell corresponent i portar-la al centre en les dates que s’aniran dient.

Açò tambè s’aplica a tot l’alumnat que passa de 4t ESO a 1r BAT, encara que hagen cursat 4tESO a l’IES Carrús.

Hi ha una pàgina per a cadascú dels nivells. Per favor visiteu la pàgina (conforme estiga disponible).

L’enllaç de la imatge us porta a la pàgina web de la Conselleria de Educació, on es pot fer la matrícula en línia, una vegada s’obri el termini.

Dates per a fromalitzar la matrícula per a l’alumnat que ha sigut admès en el procès de preinscripció

CURS 24 – 25

Alumnat que s’incorpora 1r BAT, 1r FPB, 1r CCFF o que accedeix a l’IES Carrús per primera vegada

L’alumnat admès en les llistes definitives aportarà la documentació en les dates indicades a continuació:

En cas de no aportar la documentació en les dates indicades s’entén que se renúncia a la matrícula

CICLE FORMATIU DE GRAU BÀSIC: 15 Juliol

CICLE FORMATIU GRAU MITJÀ Arts Gràfiques: 23 Juliol

CICLO FORMATIU GRAU MITJÀ Administració i Gestió i CCFF GRAU SUPERIOR (DEPIM): 24 Juliol

BATXILLERAT ARTS i CIÈNCIES: 26 Juliol

BATXILLERAT HUMANITATS / CCSS / GENERAL: 29 Juliol

ESO: 22 Juliol

Alumnat que ja està cursant al centre