PAU 2024

Informació per a l’alumnat de cara a les proves d’accés a la universitat 2024

Els enllaços de baix contenen informació respecte a la matrícula per a realitzar la prova PAU i la sol·licitud del títol de Batxillerat.

També estan els documents per a realitzar la inscripció i els pagaments de les taxes de la prova PAU.

L’alumnat de 2n BAT ha d’acudir a la sala d’actes del centre el divendres 17 de juny a les 9.00 per a rebre informació detallada sobre la matrícula de la PAU, tant si han aprovat totes les assignatures com si no.

Esta documentació s’ha de portar al centre els dies 20 i 21 de maig, una vegada fets els pagaments, (adjunten resguards, per favor) en l’horari que es farà públic pròximament.

L’imprés de matrícula és un arxiu PDF emplenable. Recomanem descarregar l’arxiu en el dispositiu abans d’escriure en ell. Després s’ha d’imprimir i portar al centre per a formalitzar la matrícula.

Instruccions per a realitzar la matrícula a la PAU

Matricula_PAU_24

Manual_Centres PAU_2023_2024_UMH

Dates de lliurament en Secretaria i taxes de matrícula PAU 2024 (convocatòria ordinària)