Convocatòria extraordinària 2 BAT, Juny 22

L’enllaç de baix obri un document amb les dates, les hores, i els llocs dels exàmens extraordinaris per a 2n BAT.

Estan també l’horari per a l’alumnat que encara tinga alguna assignatura pendent de 1r BAT.

En cas de coincidència de 2 exàmens a la mateixa hora, l’alumnat ha de parlar amb el professorat de l’assignatura o amb el/la cap de departament al menys amb 48 hores d’antelació.

Ànims i sort!!

El enlace de abajo abre un documento con las fechas, las horas i los lugares de los exámenes extraordinarios de 2º BAT

Está también el horario para el alumnado que tenga alguna asignatura pendiente de 1º BAT.

En caso de coincidencia de 2 pruebas a la misma hora, el alumnado debe dirigirse al profesorado de la asignatura o al / la jefe de departamento en un plazo de, al menos, 48 horas antes del examen.

Ánimo y suerte