BATNIGHT i GYMCANA

Els passats dies 17 i 18 de juny van tindre lloc dues activitats molt especials a càrrerc de la Fundació Limne.

D’una banda es va celebrar una Batnight, activitat que va consistir en conéixer i seguir les rates penades de la zona amb ajuda d’uns receptors d’ultrasons on es mesurava la freqüència a la que emitien el seu so caractarístic les diferents espècies. Aquesta activitat va estar dirigida a l’alumnat que havia destacat al llarg del curs bé per les seues notes o bé per la seua implicació en el bon funcionament de la classe, així com les alumnes de l’optativa de 2n d’ESO d’Empreneduria Social i Sostenible. Un total de 26 alumnes que van gaudir primer d’un sopar a l’institut com a premi i reconeixement al seu treball, implicació i compromís, i a continuació, d’aquest taller oferit per les expertes de la Fundació Limne.

Per l’altra banda, també a càrrerc d’aquesta fundació i ja per a tot l’alumnat de 1r d’ESO, van poder gaudir d’una Gymncana basada en el coneixement de diferents espècies com els rats penats, les tortugues de riu o les llúdries, però d’una vessant més lúdica.