REPRESENTANTS DE L’IES CÀRCER VISITEN EL REFUGI SPAX I LLIUREN EL MATERIAL RECOLLIT

El dissabte 25 de maig una representació d’alumnat, famílies i professorat de l’IES Càrcer ha visitat el refugi SPAX per lliurar el material aconseguit a la primera edició de la Recollida Solidària. Aquesta recollida s’emmarca dintre del Projecte Interdisciplinari de 1r d’ESO per apropar i conéixer les responsabilitats que implica tenir un animal a casa, així com el treball tan important que desenvolupa aquesta associació i com podem contribuir des de diferents àmbits a que aquest treball siga possible. Per portar a terme aquest projecte, es va fer una xarrada al centre al mes d’abril per a l’alumnat de 1r d’ESO, a càrrec de Consuelo Monar i on també va participar el dibuixant i voluntari de l’Associació, José Fonollosa, que va contar la seua experiència com a voluntari a l’hora que presentava a l’alumnat els dos llibres en format còmic sobre la vida al refugi. Llibres que el centre ha adquirit i que l’alumnat pot llegir en préstec. Al refugi ens ha rebut Consuelo, veïna de Càrcer i vocal de la junta d’SPAX, que ens ha mostrat les instal·lacions del refugi, i ens ha explicat el seu funcionament. Després hem pogut compartir un divertit passeig amb alguns dels peludets del refugi.