MATÍ DE TEATRE CLÀSSIC A SAGUNT

El passat divendres 24 d’abril, l’alumnat de l’IES Camp de Túria va gaudir d’una enriquidora eixida cultural a Sagunt, on passàrem el matí immersos en el món del teatre clàssic.

La jornada va començar amb la visita al Teatre Romà de Sagunt, un espai emblemàtic que ens connecta directament amb el passat i amb la tradició teatral grecollatina. Allí vam tindre l’oportunitat d’assistir a la representació de l’obra Miles Gloriosus, del dramaturg llatí Plaute, una lectura obligatòria per a l’alumnat de 2n de Batxillerat.

Es tracta d’una comèdia plena d’embolics i situacions divertides, que va aconseguir arrancar moltes rialles entre el públic. La representació va estar a càrrec del grup Komos, que va oferir una interpretació dinàmica i molt entretinguda, fent que el text clàssic resultara pròxim i accessible.

Aquesta activitat extraescolar ha sigut organitzada pels departaments de Llatí, Grec i Arts Escèniques, i forma part de la nostra participació anual en el Certamen de Teatre Grecollatí de Sagunt, una cita cultural que esperem cada curs amb molta il·lusió.

Sens dubte, ha sigut una experiència magnífica que combina cultura, aprenentatge i convivència, i que ajuda a mantindre viva la passió pels clàssics.

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies