ACTIVITATS DEPARTAMENT DE MATEMÀTIQUES 23-24

1. RUTES MATEMÀTIQUES PER VALÈNCIA

El passat dia 13 de març l’alumnat de 4t ESO va participar en les rutes matemàtiques per la ciutat de València que organitza la Universitat de València.

Van descobrir que els carrers de la nostra ciutat amaguen moltes matemàtiques i van aprendre a observar amb una perspectiva diferent la natura i el mobiliari urbà.

2. PROVA CANGUR EN LA FACULTAT DE MATEMÀTIQUES DE LA UNIVERSITAT DE VALÈNCIA

El passat dia 21 de març, una part de l’alumnat de 3r ESO, 4t ESO i Batxillerat van fer la prova Cangur a les aules de la Facultat de Matemàtiques del Campus de Burjassot de la Universitat de València.

Va estar tota una experiència i desitgem molta sort amb els resultats a l’alumnat participant.

3. PROVA CANGUR PER A L’ALUMNAT DE 1r ESO I 2n ESO EN EL NOSTRE CENTRE IES CAMP DE TÚRIA

El passat dia 22 de març, una part de l’alumnat de 1r ESO i 2ESO van realitzar la PROVA CANGUR  en l’IES CAMP DE TÚRIA.

4. OLIMPÍADA MATEMÀTICA

El dia 23 de març va tindre lloc la fase comarcal de l’OLIMPÍADA MATEMÀTICA que organitza la SEMCV (Societat d’Educació Matemàtica de la Comunitat Valenciana) en l’IES L’ELIANA.

Moltes gràcies a tot l’alumnat participant per l’esforç i l’interés mostrat.