VISITA DE PEDRO OLALLA

L'IES Camp de Túria ha rebut la visita de Pedro Olalla el passat divendres dia 11 de juny. Pedro Olalla és escriptor, helenista, professor, traductor i cineasta. Col·labora amb editorials i institucions educatives i culturals de diferents països del món.

L'acte va tindre lloc a l'Edifici Multiusos, a manera de col·loqui entre el professor Juan José Tejero, Antonio Lastra i el nostre convidat.

Ens va parlar de les seves obres literàries i audiovisuals, que exploren i donen a conèixer la cultura grega i humanista combinant elements literaris, plàstics i científics mitjançant un llenguatge marcadament personal.

En aquest context, l'alumnat de Batxillerat de les tres modalitats va tindre l'oportunitat d'escoltar l'escriptor i l'ocasió d'interactuar amb ell durant tot el matí: demanant-li consells o preguntant-li per les seves obres, entre les que podem destacar Atlas mitológico de Grecia o la recent publicada Palabras del Egeo.

Ha estat un plaer rebre l'escriptor i esperem que ens torne a visitar aviat.

Visita Pedro Olalla