CYBERCAMP 2019: ÚS RESPONSABLE I SEGUR D’INTERNET

Aprofitant que la CYBERCAMP 2019 se celebrava a la ciutat de València, l'alumnat de 1r i 2n ESO que va cursar la matèria d'Informàtica al curs 19-20, va tindre l'oportunitat de participar en l'esdeveniment. L'activitat es va desenvolupar al Palau de Congressos de València, el dia 28-11-19 per a l'alumnat de 1r ESO, amb un total de 30 alumnas i alumnes participants, i el dia 29-11-19 per a alumnat de 2n ESO, amb un total de 31.

Professora coordinadora: Loles de Antonio Hernández, Professorat acompanyant: Javier Lafuente Bolufer, Carolina Valls Juan.

Logo CyberCamp 2019

CyberCamp és l'esdeveniment anual de Ciberseguretat organitzat per l'Institut Nacional de Ciberseguretat (INCIBE), en el qual, a través d'un ampli programa d'activitats, s'ofereixen continguts relacionats amb la Ciberseguretat.
Per als centres educatius, CyberCamp ofereix un itinerari personalitzat de 2 hores de duració amb activitats en les quals l'alumnat aprèn sobre ciberseguretat. Un itinerari format per competicions, obres escèniques, tallers lúdics i activitats formatives com tallers pràctics i interactius.
En aquestes activitats s'aborden temes com el ciberassetjament, la privacitat en línia, la protecció de la identitat en xarxes socials, l'ús segur de dispositius o la protecció davant virus, entre altres.

OBJECTIUS:

• Conscienciar sobre la importància d'un ús responsable i segur d'Internet.
  • Aprendre a controlar la privacitat en línia i a protegir la identitat en xarxes socials.
  • Aprendre mesures d'acció enfront del Ciberassetjament.
  • Descobrir tècniques i eines per a fer un ús segur dels dispositius i per a protegir-se enfront de virus o altre tipus de malware.