XXXI OLIMPÍADA MATEMÀTICA – FASE COMARCAL

L’Olimpíada Matemàtica, convocada per la Societat d’Educació Matemàtica de la Comunitat Valenciana ‘Al-Khawrizmi’, i organitzada per l’Assemblea Provincial de València de la Societat ‘Al-Khwarizmi’, és una activitat que es marca com a objectius:

• Divulgar les matemàtiques a través de la resolució de problemes.

• Afavorir una actitud positiva cap a les matemàtiques entre l'alumnat i la societat en general.

• Potenciar el gust per la resolució de problemes a través d’una activitat formativa, lúdica i creativa.

• Desenvolupar capacitats d’intuïció, raonament, imaginació i deducció.

• Fomentar la convivència, l’intercanvi d’idees i amistat entre estudiants i professorat.

Alumnat de l'IES participant en la FASE COMARCAL:

NIVELL A

Carles Muñoz Murgui
Marcos Mantoan Delgado
Jaime Gómez
Mansur Lucha-a Belda
Alex Cuerda Carmigniani
Iossif Lebesheu
Lorena ArianaTeleman

NIVELL B

Luis Blázquez Nuño
Ruth Gómez Pericás
Joan Vicent Conejero Osa
Juan David Calero

FELICITATS a l'alumnat que voluntàriament duu a terme aquesta activitat, augmentant el seu interés per aprendre i reforçant noves estratègies per enfrontar-se als problemes. I especialment a:

• IOSSIF LEBESHEU de 1r d’ESO (nivell A) que ha estat seleccionat per a la FASE PROVINCIAL (Facultat de Matemàtiques de la Universitat de València).
  • LUIS BLÁZQUEZ NUÑO de 3r d’ESO (nivell B), que ha estat seleccionat per a la FASE PROVINCIAL i per a l'AUTONÒMICA (IES VILA-ROJA d'Almassora - Castelló).