Com a directora de l’IES professor Broch i Llop, us done la benvinguda a la nostra web.

En ella trobareu com som nosaltres, on volem arribar i on hem arribat fins ara. Vam nàixer al 2004 I ara que s’han complit 18 anys podem dir que som un centre de referencia en tota la Comunitat Valenciana, pels nostres projectes, pels resultats acadèmics i pels intercanvis.

Som un centre de qualitat, plurilingüe i intel·ligent.

Som un centre dinàmic, multicultural i interdisciplinar.

Tenim els batxillerats de les modalitats de Ciències, Humanitats i Ciències Socials i Arts (Plàstiques i d’Arts Escèniques, Música i Dansa)

Apostem per projectes innovadors com el d’enriquiment curricular o el projecte de previndre el fracàs escolar per mig de la música.

Projectes que els nostres alumnes poden realitzar perquè no els suposa una despensa econòmica ja que som un centre que aposta per l’ensenyament públic i gratuït.

Us convide a entrar en la nostra web i gaudir de tot.

La directora

Lucia Adsuara Agut