BioAnes

Volíem compartir un projecte en què ha estat treballant un alumne de 3r ESO, Rahmi, Mohamed Anes. Anes ha dissenyat un lloc web dedicat al reciclatge que serà de gran utilitat a l'àmbit escolar, així com en molts altres àmbits de la nostra vida diària.

La plataforma ha estat dissenyada pensant en la simplicitat i eficiència. Simplement feu una fotografia d'un article que voleu reciclar i el programa identificarà el material i us dirà on i com podeu reciclar-lo adequadament.
Aquesta tecnologia simplifica el procés de reciclatge i fomenta pràctiques sostenibles, ajudant a mantenir un medi ambient més net i respectuós, i amb què s'intentarà aconseguir un impacte significatiu en la promoció del reciclatge a l'escola ia la comunitat en general.

Enhorabona Anes pel teu gran treball!!