Tasques alumnat casa

 

2n ESO 06

 

  • Crear l’escenari corresponent al personatge creat. 

  • Animar el personatge amb els 4 moviments bàsics.

  • Crear els personatges animats per al projecte que escolliu.

  • Crear els escenaris corresponents als diferents nivells del projecte.

  • Crear un video promocional del projecte, així també com una presentació explicant les diverses opcions del projecte.

  • S’haurà de realitzar una presentació del projecte davant de la classe quan tornem a la normalitat.

 

3r ESO 01 i 02

  • Acabar el guió o storyboard, així com crear el projecte per al video. 

  • Programació en Scratch. Funcions matemàtiques incorporades.

  • Bucles, cadenes de textes i llistes de dades

  • Funcions i paràmetres

  • Programació gràfica. Coordenades i sprites

  • Sincronització entre processos

4t ESO 01, 02 i 03

  • Programació en appinventor. Acabar el projecte de trobar el cotxe.

  • Crear el projecte de la guia turística amb  la llista de les ciutats.

  • Crear un projecte amb les diverses pantalles i els components necessaris.

  • Crear un video promocional per a poder fer el màrketing

  • Crear una pàgina web de l’empresa amb l’explicació del funcionament de  l’app.

1r Batxillerat Artístic

  • Acabar el projecte de creació d’una mapa visual de la ruta que havieu escollit.

  • Retoc fotogràfic amb els projectes que aniré actualitzant a la web AULES.

1r Batxillerat Humanístic

  • Acabar el projecte de creació d’una mapa visual de la ruta que havieu escollit.

  • Ofimàtica avançada  amb els projectes que aniré actualitzant a la web AULES.