2n ESO 06
-
Crear l’escenari corresponent al personatge creat.
-
Animar el personatge amb els 4 moviments bàsics.
-
Crear els personatges animats per al projecte que escolliu.
-
Crear els escenaris corresponents als diferents nivells del projecte.
-
Crear un video promocional del projecte, així també com una presentació explicant les diverses opcions del projecte.
-
S’haurà de realitzar una presentació del projecte davant de la classe quan tornem a la normalitat.
3r ESO 01 i 02
-
Acabar el guió o storyboard, així com crear el projecte per al video.
-
Programació en Scratch. Funcions matemàtiques incorporades.
-
Bucles, cadenes de textes i llistes de dades
-
Funcions i paràmetres
-
Programació gràfica. Coordenades i sprites
-
Sincronització entre processos
4t ESO 01, 02 i 03
-
Programació en appinventor. Acabar el projecte de trobar el cotxe.
-
Crear el projecte de la guia turística amb la llista de les ciutats.
-
Crear un projecte amb les diverses pantalles i els components necessaris.
-
Crear un video promocional per a poder fer el màrketing
-
Crear una pàgina web de l’empresa amb l’explicació del funcionament de l’app.
1r Batxillerat Artístic
-
Acabar el projecte de creació d’una mapa visual de la ruta que havieu escollit.
-
Retoc fotogràfic amb els projectes que aniré actualitzant a la web AULES.
1r Batxillerat Humanístic
-
Acabar el projecte de creació d’una mapa visual de la ruta que havieu escollit.
-
Ofimàtica avançada amb els projectes que aniré actualitzant a la web AULES.