Tasques alumnat casa

 

2n ESO 06

 

  • Crear l’escenari corresponent al personatge creat. 

  • Animar el personatge amb els 4 moviments bàsics.

  • Crear els personatges animats per al projecte que escolliu.

  • Crear els escenaris corresponents als diferents nivells del projecte.

  • Crear un video promocional del projecte, així també com una presentació explicant les diverses opcions del projecte.

  • S’haurà de realitzar una presentació del projecte davant de la classe quan tornem a la normalitat.

 

3r ESO 01 i 02

  • Acabar el guió o storyboard, així com crear el projecte per al video. 

  • Programació en Scratch. Funcions matemàtiques incorporades.

  • Bucles, cadenes de textes i llistes de dades

  • Funcions i paràmetres

  • Programació gràfica. Coordenades i sprites

  • Sincronització entre processos

4t ESO 01, 02 i 03

  • Programació en appinventor. Acabar el projecte de trobar el cotxe.

  • Crear el projecte de la guia turística amb  la llista de les ciutats.

  • Crear un projecte amb les diverses pantalles i els components necessaris.

  • Crear un video promocional per a poder fer el màrketing

  • Crear una pàgina web de l’empresa amb l’explicació del funcionament de  l’app.

1r Batxillerat Artístic

  • Acabar el projecte de creació d’una mapa visual de la ruta que havieu escollit.

  • Retoc fotogràfic amb els projectes que aniré actualitzant a la web AULES.

1r Batxillerat Humanístic

  • Acabar el projecte de creació d’una mapa visual de la ruta que havieu escollit.

  • Ofimàtica avançada  amb els projectes que aniré actualitzant a la web AULES.

Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites

Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.

Veure política de cookies