PUBLICACIÓ DEL CENS ELECTORAL PER A LES ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR I AMPA. PRESENTACIÓ DE CANDIDATURES

Per la present vos informem de la publicació del cens per a les eleccions al consell escolar que es faran el proper dia 23 de novembre.

El mateix dia i amb el mateix procediment es faran les eleccions per a la renovació de la junta de l’AMPA.

El cens estarà publicat a la web i al tauló d’anuncis, i es podran fer reclamacions fins al proper 7 de novembre.

CENS DE FAMÍLES

CENS DE L’ALUMNAT

CENS DEL PROFESSORAT

Així mateix queda obert el termini per a presentar candidatures fins al dimecres 7 de novembre.

Si voleu formar part del Consell Escolar o de la junta de l’AMPA, només ho heu de comunicar a la direcció del centre.

En cas de no haver prou candidats, es realitzaria un sorteig públic entre aquells pares i mares que no hagen sigut encara membres del consell escolar o de la junta de l’AMPA, del qual sortiran els candidats definitius.