Premi Fira Tecnològica

ELS NOSTRES ALUMNES DELS CICLES D’AIGUA PREMIATS EN LA FIRA TECNOLÒGICA DE LA UNIVERSITAT POLITÈCNICA DE VALÈNCIA

L’equip d’alumnes de grau superior i grau mitjà dels cicles d’aigua de l’IES Beatriu Fajardo de Mendoza de Benidorm van exhibir el nostre projecte Banc d’Assaigs Hidràulics en la Fira Tecnològica 2024 que s’ha portat a terme a la Universitat Politècnica de València el passat 25 d’abril al costat d’un gran nombre de centres educatius de tota la Comunitat.

Companyerisme, col·laboració i un gran ambient que va culminar amb el lliurament del premi als nostres alumnes.

El Banc va ser el resultat d’un projecte d’innovació recolzat en la convocatòria Dualiza Caixabank i FPEmpresa el 2023 i hui per hui constitueix un valuós recurs didàctic en contínua transformació.

Per a la nostra participació en la Fira Tecnològica agraïm la col·laboració prestada per l’empresa Hidraqua.