L’IES Beatriu Fajardo seleccionat a la convocatoria d’orientació de FP de CaixaBank Dualiza i FPEmpresa de 2024

El projecte de l’IES  Beatriu Fajardo de Benidorm titulat VISITA VIRTUAL A UN CENTRE D’FP STEAM ha sigut escollit entre un total de 145 projectes presentats a tot Espanya. S’han seleccionat els projectes de centres educatius més destacats per la seva originalitat, contingut o impacte a l’hora d’incentivar l’orientació d’estudiants cap a la Formació Professional.

El projecte consisteix a elaborar una visita virtual al centre per donar a conèixer a alumnes i famílies en què consisteix l’activitat desenvolupada en aquest tipus de cicles de caràcter tècnic. D’aquesta manera, sense desplaçaments, podran observar alumnes de la seua edat realitzant soldadures, muntant instal·lacions d’aigua o de climatització, revisant un quadre elèctric, punxant una taula de DJ, creant un curt d’animació, etc . com a part dels processos d’ aprenentatge per a l’ adquisició de les seues competències professionals. Així, el projecte permetrà proporcionar un major coneixement de les possibilitats de desenvolupament personal i professional que ofereix l’FP en general i, en particular, els cicles de les famílies professionals d’Energia i Aigua, Instal·lació i Manteniment i Imatge i So que imparteix el nostre centre.