Xerrades Associació de Solidaritat amb el Poble Sahrauí

Ahir divendres el nostre alumnat de 1r ESO va assistir a les xerrades de la presidenta de l’Associació de Solidaritat amb el Poble Sahrauí (La Vila Joiosa) i una dels seus representants, Malena Soler i MPau Vila respectivament.

Els ha acompanyat una exalumna del Beatriu Emze Jatri que ha comptat en primera persona la seua experiència.

El nostre alumnat de1rESO ha treballat una novel·la que gira entorn a la situació del poble sahrauí i els xiquets i xiquetes durant les vacances en pau.

Ha sigut una activitat molt enriquidora per a conéixer la realitat del poble Sahrauí.Hem aprofitat la visita per a fer lliurament a l’Associació del donatiu del centre. Recollit amb la venda del calendari per al 2023 i realitzat el curs anterior per l’alumnat de 1r d’Història Contemporània i la FPB de reprografia.

Puede ser una imagen de 6 personas, personas de pie e interior
Puede ser una imagen de 15 personas, personas sentadas y personas de pie