MATRÍCULA 2023/2024

Amb el lliurament de notes el dia 21 de juny l’alumnat rebrà el sobre de matrícula per al curs que li corresponga realitzar l’any acadèmic 2023/2024. Se li entregarà l’imprés de matrícula i les instruccions amb tota la informació precisa per a formalitzar matrícula. Els alumnes de primer de batxillerat que hagen d’examinar-se d’assignatures pendents rebran el sobre de matrícula en el lliurament de notes extraordinària del dia 28 de juny.

Aquest es el calendari de matrícula 2023/2024:

23-24-CARTEL-A4-FECHAS-MATRICULA-1

Descàrrega del calendari: