Estimades Famílies:
Els comuniquem que divendres que ve 11 d’octubre de 2024 hi ha convocada una vaga per part del sindicat d’estudiants amb el lema “Volem JA el model d’examen PAU”.

El nostre alumnat amb dret a vaga (des de 3r d’ESO fins a Batxillerat), reunits en assemblea, s’han adherit a la convocatòria i han comunicat degudament la seua intenció de secundar-la.
Es recorda que als qui secunden la vaga se’ls posarà falta. Els qui falten per altres motius hauran de justificar l’absència. Els recordem que l’alumnat de 1r i 2n d’ESO no pot exercir encara este dret.
Així mateix, els comuniquem que el professorat estarà en el centre en el seu horari habitual, ja que la convocatòria està organitzada únicament pels estudiants.

Estimadas Familias:
Les comunicamos que el próximo viernes 11 de octubre de 2024 hay convocada una huelga por parte del sindicato de estudiantes bajo el lema “Queremos YA el modelo de examen PAU”.

Nuestro alumnado con derecho a huelga (desde 3º de ESO hasta Bachillerato), reunidos en asamblea, se han adherido a la convocatoria y han comunicado debidamente su intención de secundarla.
Se recuerda que a quienes secunden la huelga se les pondrá falta. Quienes falten por otros motivos deberán justificar la ausencia. Les recordamos que el alumnado de 1º y 2º de ESO no puede ejercer todavía este derecho.

Así mismo, les comunicamos que el profesorado estará en el centro en su horario habitual, puesto que la convocatoria está organizada únicamente por los estudiantes.