Accés Webfamilia

Informació sobre Web Família

Si eres alumne major d’edat, o mare, pare, tutor o tutora d’un alumne matriculat en qualsevol centre públic de la Comunitat Valenciana, pots sol·licitar les claus per utilitzar aquesta aplicació.

Instruccions per accedir a Web Família
L’accés es realitza des de https://familia.edu.gva.es.

Per a utilitzar aquest servei, cal ser mare, pare, tutor/a legal de l’alumne o alumne major d’edat d’educació semipresencial i donar-se d’alta.

Passos per donar-se d’alta:

1. Descarregar la sol·licitud o sol·licitar-la al centre docent.
    [Model sol·licitud accés a Web Família].
  2. Emplenar-la i entregar-la personalment o per correu ordinari al centre (no per correu electrònic). Si els dos pares o tutors volen accedir, cadascun ha de presentar una sol·licitud. No cal renovar la sol·licitud cada any si l’alumne continua matriculat al mateix centre. Si es matricula un nou membre de la família, caldrà fer una nova sol·licitud.

Activació de l’accés: Una vegada acceptada la sol·licitud, rebràs al teu correu electrònic la contrasenya d’accés. Per accedir, introdueix el teu NIF com a usuari i la contrasenya proporcionada, que podràs canviar després del primer accés.