FAQs

Consulta les preguntes més freqüents per a resoldre els teus dubtes.


IDENTITAT DIGITAL

COM PUC CONSULTAR LA IDENTITAT DIGITAL DEL MEU CENTRE?

Per a tots els centres, es crea un compte [códigodecentro]@edu.gva.es, que és la identitat digital del centre. Es pot consultar des del mòdul de Gestió Administrativa d’Itaca 3, a la secció Gestió>Fitxa del centre. Per a més detalls sobre com accedir a les identitats digitals podeu fer clic en aquest enllaç.

COM PUC ACCEDIR A LA MEUA IDENTITAT DIGITAL?

El professorat pot comprovar la seua identitat digital des de l’escriptori Itaca3 i a OVIDOC. A més, també pot consultar la ID de l’alunat en el mòdul Ítaca Docent. Els estudiants poden veure la seua identitat digital en la Web Família. Per a més detalls sobre com accedir a les identitats digitals podeu fer clic … Llegir més / leer más…

APLICACIONS M365

Puc crear espais de només lectura en el núvol per a compartir informació de consulta amb el claustre?

Sí, es poden configurar les carpetes associades a canals públics o altres subcarpetas del SharePoint del Claustre perquè només determinades persones del Claustre puguen editar documents, permetent a la resta del Claustre accedir en manera consulta o lectura. Tingues en compte que els propietaris de l’equip Claustre, en principi l’equip directiu, tindran sempre accés d’escriptura. … Llegir més / leer más…

On es guarden els documents dels grups de treball del centre com a Mediació o Xarxa Llibres?

El centre pot configurar canals públics en l’equip de Claustre perquè es creuen carpetes de col·laboració en el SharePoint del Claustre. Tots els membres del claustre tindran accés a aqueixos espais, encara que es poden limitar els permisos perquè l’accés siga de només lectura si és necessari. Tens més informació en aquesta guia (accés guia … Llegir més / leer más…

L’equip directiu té un espai privat per a guardar carpetes i documents?

Sí, tots els membres de l’equip directiu disposen del seu propi equip privat i el SharePoint corresponent per a la col·laboració en el treball amb arxius i carpetes, al qual només ells i la Identitat Digital de Centre tenen accés. Els membres de l’equip directiu s’actualitzaràn automàticament amb Itaca. Tens més informació en aquesta guia … Llegir més / leer más…

TEAMS

El claustre també estarà com a membre de l’equip Documentar de manera automàtica?

No, el claustre no forma part de l’equip Documentar. Si necessite que alguna persona docent col·labore amb aquest equip, els propietaris de l’equip han d’afegir-la manualment com a membre.  Cal recordar que hi ha que actualitzar cada curs els membres de l’equip Documentar que s’hagen afegit manualment, per si hi ha alguna persona que no … Llegir més / leer más…

Que significa que l’equip Documentar estiga sincronitzat amb ITACA? Que passa si canvia l’equip directiu?

Significa que els propietaris de l’equip seràn tant la ID del centre, així com tots els membres de l’equip directiu, si aquest canvia, els membres de l’equip es sincronitzaràn automàticament passant a ser els nous propietaris. 

Quina funció té l’equip Documentar?

Per a la publicació de documentació cap a fora de l’organització*, hi ha creat un equip anomenat documentar que és l’únic que permet crear enllaços públics amb arxius (documents, imatges, vídeos…) accessibles de manera anònima. NOTA: *Accés a la documentació sense autenticar-se amb una identitat digital. Per a més detalls de com generar enllaços oberts … Llegir més / leer más…

AULES

COM PUC USAR VÍDEOS DE STREAM EN AULES?

Pots usar l’eina d’Office 365 per a creació i gestió de vídeos dins del teu curs Aules. Pots enllaçar vídeos amb el seu url o incrustar-los perquè formen part d’una tasca o qüestionari. Has de sincronitza el teu curs Aules amb el teu compte Office 365 i obtindre l’enllaç o codi del vídeo en Stream. … Llegir més / leer más…

COM FER UNA REUNIÓ D’EQUIPS DES D’AULES?

Podeu convocar una reunió del Teams amb els vostres alumnes sense sortir d’Aules. Per fer-ho, podeu crear un anunci, una tasca o qualsevol altra activitat que us permeti afegir una descripció. Per crear la reunió, simplement aneu a l’editor de text enriquit i feu clic a la icona del Teams. Així podreu configurar tots els detalls de la trobada i … Llegir més / leer más…

COM ENGANXAR UN ENLLAÇ D’UN DOCUMENT A AULES DES DEL MEU ONEDRIVE?

Els professors dels centres de CDC tenen accés a un núvol d’arxius molt potent anomenat OneDrive per emmagatzemar els seus arxius de treball. Aquest núvol té una sèrie de funcionalitats d’intercanvi d’arxius que es poden aprofitar. Per exemple, per emmagatzemar vídeos, còpies de seguretat de cursos anteriors d’Aules, etc. Per accedir al OneDrive des d’Aules, … Llegir més / leer más…

PORTALEDU

COM PUC INCRUSTAR VÍDEOS DE STREAM EN PORTALEDU?

Stream és una ferramenta de vídeo de Microsoft 365. Si vols incrustar vídeos que tingues en el teu compte de Microsoft Stream assegura’t de que el vídeo té els permisos correctes per a compartir-ho només amb les persones que desitges. Després puja-ho al SharePoint de l’equip documentar del teu centre i utilitza l’enllaç per a … Llegir més / leer más…

COM PUC PUJAR DOCUMENTS A PORTALEDU PERQUÈ QUALSEVOL PERSONA ELS PUGA VEURE?

Tots els centres que participen en CDC tindran automàticament un equip creat en TEAMS anomenat Equip Documentar. Aquest equip s’utilitza per gestionar la informació del centre que es compartirà amb membres de fora de la comunitat educativa, per exemple, a través de la pàgina web. L’Equip Documentar té un SharePoint associat amb permisos per compartir documents amb persones de fora … Llegir més / leer más…

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies